Solen skiner i Bruks!

Nu har man äntligen anlänt till bruksvallrna. Efter ett ganska misslyckat SkidO-pass igår med Mora skidgymnasium körde jag idag två rejäla distanspass med Peter Arnesson och Oskar Lund. På förmiddagen bjöds det på riktigt höjdarväder. Peter "Limmarn" Arnesson var tvungen att använda diverse kraftuttryck för att beskriva omgivningen. Så här lycklig blev jag när jag fick se snö!

image76

Igår fick jag för övrigt det glada beskedet att jag ska vara konfaledare för ett gäng 14-åringar i Eksjö till sommaren. Kommer nog bli fantastiskt roligt! Ska göra mitt bästa för att vara med och göra lägret lika roligt som jag upplevde att mitt konfaläger var för 5 år sedan. Då var lägret i Blekinge, en bit utanför Ronneby, men i år ska det för första gången hållas i Eksjö. Jag kan rekommendera alla orienteringsintresserade ungdomar födda 94 eller tidigare att anmäla sig till lägret när ni har åldern inne. Det är verkligen jättekul och ett minne för livet!

Kommentarer
Postat av: ryssen

bra skrivet blingfors/limfors

2007-11-14 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback