Träna, träna, träna i Bruks!

Nu är det fredag och man börjar känna sig lite sliten efter all hård träning. Har blivit 19 timmar hittills skulle jag gissa. Efter frukost idag kände jag en fruktansvärd dåsighet komma över mig och jag trodde att jag höll på att bli sjuk. I sånna lägen gäller det att ta sig samman och sticka ut och träna, vilket jag också gjorde. Eftersom det blivit så mycket skidåkande hela veckan snörde jag på mig löparpjuxen och sprang landsvägen mot Ramundberget. Rullskidsbanan går längs med vägen och jag kunde konstatera att det var betydligt mer folk i spåren nu än tidigare i veckan. Alla var de igång och testade skidor inför helgens tävlingar. Det kommer bli riktigt svårvallat, då kvicksilvret stigit en bit över nollstrecket och snön rasar ner från taken. "Typiskt", var Peter "Ior" Arnessons reaktion. Oskar Lund verkar laddad och har faktiskt vallat upp TVÅ par skidor, medans jag själv nöjer mig med ett par. Fler ben har jag ju inte att åka med ändå. Är beredd på att få ganska mycket stryk i helgen, men det blir väldigt bra tempoträning! Avslutar med lite bilder från veckan, håll till godo!

image77

image78

image79

image80
Peter Arnesson, limmar han loss på MSN mån tro?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta limma o börja uppdatera!!

2007-11-20 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback