Har snott ett kartklipp!

Tog mig friheten att sno det fina kartklippet från jasses nystartade blogg. Besök gärna den förresten. Hoppas att han inte anmäler mig för brott mot upphovsrättslagen, men vi  hade ju åtminstone samma gaffel på dessa kontroller så det kan ju inte göra så mycket. Det här klippet är hämtat från 12-kilometersbanan på lördagen och jag ritade även in hur jag sprang. Är ganska nöjd med tekniken även om det inte gick helt smärtfritt. Bommen till fyran var egentligen inte en bom. Jag läste fel på kodsiffran. Jag blev osäker när jag kom fram till kontrollen och det såg ut som en sten fast det egentligen var en punkthöjd som jag skulle ha. Jag kollade kodsiffran men läste av fel. Tappade 3,40 på det. Bommade sjuan och hade lite dålig koll på vägen när jag låg efter Jasse och Hederskog som hade lite bättre fart än jag. Blev även lite osäker vid 9:an och 11:an trodde jag först skulle sitta vid stenen. Enligt flera lägerdeltagare var kartan inte av bästa kvalité i alla fall vad gällde färgerna. Hyggena var rejält uppväxta och grönområdena flöt ut.

image84

Kommentarer
Postat av: Örn

Riktigt klurig höjd det där, kan intyga att det gällde att hålla tungan rätt i mun =)

Att Jasse skall anmäla dig för upphovsrättsbrott är nog ingen risk, det är ju klubben som äger kartan du skall akta dig för ;=)

Postat av: Jasse

Det är helt ok för mig. Men sådär snett sprang vi inte till sjuan. Vi måste ha sprungit förbi den precis för jag läste in mig på höjden alldeles bakom kontrollen.

2007-12-04 @ 21:23:38
URL: http://andreasjansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Passa dig så du inte uppdaterar ihjäl dig!

2007-12-17 @ 11:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback