En riktig pärs!

Hade inte så mycket att göra här hemma så jag och min far åkte till Göteborg och tävlade. GMOK:s långdistans var verkligen lång (12,9 km) och tuff! 28 kontroller, kupering och högt tuvigt gräs satte kropp och knopp på prov. Tycker att jag orienterade ganska bra, var ett tag sedan jag tävlade nu, men det blev en onödig bom vid 9:an som jag inte är nöjd med. Trillade ner för långt ner i sluttningen där. Blev även två mindre snurrar på 1:an respektive 23:an, men det var nog framförallt orken som gjorde att jag var 14 minuter efter suveräna Thomas Asp. Sista kilometrarna gick inte fort, fick spara på krafterna för att orka i mål.

Getryggen      

Kommentarer
Postat av: Holmberg

Vilken kul orientering det såg ut att vara, älskar sån terräng jag :P

Postat av: jonas

att du missade de givna stigvägvalen till 17:e och 19:e var ju inte så vasst heller...

2007-07-12 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback