Rapport från Mora!

Efter några dagar hemma i Jönköping är jag nu tillbaka i Mora för sista gången förmodligen. Allt folk som fyllde staden under vasaloppsveckan har nu lämnat mora och allt är som vanligt igen. Idag har jag sprungit långpass i ett par timmar på skoterlederna norr om Mora. Det är fortfarande rejält med snö här trots plusgrader. Jag vek ner mig idag för Jons "skit-i-städning-attityd" Kände mig tvungen att diska upp en del innan möglet började gro och så att man kunde använda sig av diskbänken igen.
jons s?ng
         90 kvm för 2, ändå ligger alla grejer här!


Ikväll bjöd Hanna och Johan på mat och Jon och jag fixade semlor! Så spännande ter sig livet här i Mora...

Hemmagjorda semlor!
Omar! En temla vore på sin plats!

Kommentarer
Postat av: Oskar Pettersson

Vad jag vet så har du aldrig varit så bra på att städa :D hur kom du o brosan överens i Bulgarien egentligen ;D

2007-03-08 @ 17:14:17
Postat av: Oskar

Ååhhh....semlor....surt o vara allergisk mot mjölk! Inga fler skidtävlingar lr?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback