Vasaloppet avklarat!

Nu har jag åkt mitt första vasalopp. Usch, det var jobbigt. Föret var det sämsta tänkbara, med snöfall och temperatur kring nollan. I början frös det i och i slutet hade jag inget fäste alls. Glidet var inte heller så bra, eftersom gubbarna gled in i mig i nedförsbackarna, skulle nog ha valt ett par hårdare skidor. Men det var inte bara elände. Jag tog mig i alla fall i mål utan att vägga som 338:e man, mkt tack vare en rejäl kolhydratuppladdning och bra lagningsservice under loppet. Serviceteamet gjorde ett utomordentligt bra jobb. Nu orkar jag nog inte skriva mycket mer, det tog lite på krafterna det här... Någon bild kanske dyker upp senare.

Kommentarer
Postat av: lena

Du e bast lillebror. jag alskar...

kram
snorsyrran

Postat av: jocke k

Grymt bra kört lingan!!

2008-03-04 @ 09:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback